Söö nagu Kim Kardashian: toitumisnõustaja paljastab staari nädalamenüü

Kim Kardashian ja Kanye West toidulaua taga

FOTO: Xposure / Scanpix

Tõsielustaar Kim Kardashian on tunnistanud, et hoiab vormi tänu Atkinsi dieedile. Aga mida täpselt naine sööb? Kardashiani toitumisnõustaja Colette Heimowitz paljastas hiljuti Business Insiderile, milline on Kimi nädalane toidulaud.

Atkinsi dieedi mõte ei ole süüa võimalikult väikse kaloraažiga toitu, selgitab Heimowitz. Toitumisplaani eesmärk on mitte tunda näljatunnet, kuid siiski vaadata, mida süüakse.

Esimene päev

  • Hommikusöök: munapuder kalkunivorstiga, katteks Gouda suitsujuust ja 113 grammi Kreeka jogurtit 1/3 tassitäie värskete mustikatega
  • Snäkk: Atkinsi Harvest Trail šokolaadi- ja kirsibatoon
  • Lõunasöök: grillitud kana laimiga, spinatisalat, feta salatikaste
  • Snäkk: üks keskmine porgand, neli supilusikatäit hummust
  • Õhtusöök: sidruniga hiidlest pruunistatud roheliste ubadega

Kaloreid kokku 1504, süsivesikuid 40,2

Teine päev

  • Hommikusöök: kaera-pekaanirullid maasikatega
  • Snäkk: ½ tassi viilutatud paprikat, 5 kirsstomatit, juurde kaks supilusikatäit Itaalia salatikastet
  • Lõunasöök: pestoga valmistatud lõhe, kõrvale Caesari salat
  • Snäkk: ½ virsikut ½ tassi kodujuustuga
  • Õhtusöök: grillitud kana spargli ja tomatisalatiga

Kaloreid kokku 1530, süsivesikuid 38,9

Kolmas päev

  • Hommikusöök: küpsetatud munad rohelise tšilli, juustu ja rukolaga, kõrvale 1/8 viilu suurest melonist
  • Snäkk: vanilje kohvifrappé
  • Lõunasöök: suvikõrvitsanuudlid vürtsika kanakastmega
  • Snäkk: Atkinsi Harvest Trail vanilje-puuviljabatoon
  • Õhtusöök: grillitud kana lillkapsa ja juustuga

Kaloreid kokku 1699, süsivesikuid 38,7

Neljas päev

  • Hommikusöök: kaks praemuna, 56 grammi kalkunivorsti, 1 õhuke viil täisteraleiba
  • Snäkk: ½ tassi Kreeka jogurtit segatuna ¼ tassi mandlilaastude ja ¼ tassi mustikatega
  • Lõunasöök: kuni 170grammine puhtast hakklihast valmistatud burger, 1 salatileht, 1 väike tomat, pool avokaadot
  • Snäkk: 10 musta oliivi, 28 grammi Cheddar juustu
  • Õhtusöök: kuni 170grammine sealihaviil, 1 tass rohelisi ube, 1 tass spinatit, 1 supilusikatäis punast sibulat, 1 supilusikatäis Green Goddess salatikastet

Kaloreid kokku 1720, süsivesikuid 44,6

Viies päev

  • Hommikusöök: kanachorizo ja praetud lillkapsas koos juustu ja salsaga
  • Snäkk: pool väikest õuna, 60 grammi Cheddari juustu
  • Lõunasöök: kalkuniburger vürtsika küüslaugukastmega, tomati ja marineeritud sibulaga
  • Snäkk: Atkinsi Harvest Trail šokolaadi-meresoola-karamellibatoon
  • Õhtusöök: aeglaselt röstitud sidruni-rosmariini kana spargli ja 1/3 tassi metsiku riisiga

Kaloreid kokku 1561, süsivesikuid 39,8

Kuues päev

  • Hommikusöök: kaks täidetud muna, 60 grammi sinki
  • Snäkk: 3 supilusikatäit maapähklivõid koos kahe sellerivarrega
  • Lõunasöök: 85 grammi tuunikalakonservi, 1 supilusikatäis majoneesi, 1 sellerivars, 3 rooma salati lehte
  • Snäkk: 3 supilusikatäit hummust, ½ tassi rohelise paprika viile, ¼ tassi porgandiviile
  • Õhtusöök: kuni 170grammine steik, ¼ tassi praetud sibulat, ½ väikest keedukartulit, 2 supilusikatäit hapukoort, 1 tass brokolit, 1 supilusikatäis võid

Kaloreid kokku 1547, süsivesikuid 42,1

Seitsmes päev

  • Hommikusöök: troopiliste marjade ja mandlitega parfee
  • Snäkk: 2 täisteranisust kreekerit, 28 grammi piprajuustu
  • Lõunasöök: 170 grammi kanarinda, 2 tassitäit rooma salatit, ½ hakitud punast paprikat, 1/3 tassi kaunades sojaube, 2 supilusikatäit koorest Itaalia kastet
  • Snäkk: 28 grammi Cheddari juustu, 2 sellerivart
  • Õhtusöök: 140 grammi lõhet,  1 1/3 tassi aurutatud lillkapsast, 1 supilusikatäis võid, 2 tassitäit rohelist salatit, 2 supilusikatäit kastet

Kaloreid kokku 1641, süsivesikuid 36,1

Ei tasu aga unustada, et Atkinsi dieet ei sobi mitte kõigile ning igaühe organism reageerib erinevalt. Ning mis peamine: me keegi ei ole Kim Kardashian. Ta on kuulsus, kel on kättesaadavad paljud luksused, mis meile pole, seehulgas näiteks isiklik kokk ning paindlik eelarve, mistõttu saab ta endale kerge vaevaga sellist menüüd lubada.

Tagasi üles