Calvin Kleini modell ajas moesõbrad marru

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Myla Dalbesio.
Myla Dalbesio. Foto: XPOSURE

2014. aastal palkas Calvin Klein reklaamikampaania jaoks modelli Myla Dalbesio. Kuigi tegemist polnud sugugi koguka naisega – Dalbesio rõivasuurus on 38 –, on ta moemaailma jaoks pluss-suuruses modell. Dalbesio tegi kuulsa moebrändiga koostööd paar aastat tagasi, ent nüüd on taas tähelepanu pälvinud asjaolu, et teda peetakse pluss-suuruses modelliks.

Dalbesio ise on end nimetanud «vahepealseks», mis tähendab seda, et ta pole klassikaliselt saledate modellide mõõtu, ent samas pole ta ka niivõrd kogukas, et võiks kuuluda pluss-suuruses modellide kategooriasse, kirjutab Cosmpolitan.

«Ma olen üks neist paljudest naistest, kes on n-ö vahepealne. Ma pole piisavalt sale, ma ei kanna rõivaid suuruses 30 või väiksemaid, samas pole ma ka piisavalt suur, et olla pluss-suuruses modell,» ütles ta Todayle antud intervjuus. Calvin Kleiniga koostöö tegemise ajal hakkasid aga internetis levima fotod, kus Dalbesiot reklaamitakse kui «Calvin Kleini esimest pluss-suuruses modelli». Need pildid on uuesti tähelepanu pälvinud ja naised pole sellega sugugi rahul.

Näitlejanna Catherine Tyldesley jagas seda fotot Twitteris ega varjanud oma pahameelt: «Palun öelge, et see on nali?? Pluss-suurus?!?! Palju õnne, te kindlustasite just selle, et järgmise põlvkonna naisi painavad söömishäired ja ebakindlus.»

Selguse mõttes tuleks lisada, et Calvin Klein ei reklaaminud Dalbesiot kunagi välja kui pluss-suuruses modelli, fotodel olev tekst ei ole moebrändi poolt lisatud. Aga see ei takista neid, kes soovivad end sotsiaalmeedias välja elada. 

Näiteks üks naine kirjutas Twitteris: «Kui see on «pluss-suurus», siis ma ei taha teada, mis kategooriasse Calvin Klein mind paigutaks.» Palju oli neid, kes süüdistasid moebrändi ja leidsid, et Calvin Klein peaks häbi tundma.

Dalbesio ütles eelmisel aastal ajakirjale InStyle antud intervjuus, et see reklaamikampaania tekitas vastuolu, aga seda oligi moemaailma tuleviku nimel tarvis. «Sellest kriitikast saab alguse suurem aruetlu selle üle, kuidas muuta moevaldkonda mitmekesisemaks,» leidis ta. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles