Purustame viis levinumat vagiinamüüti!

FOTO: Vida Press

Nii, nagu on iga keha erineva kuju ja suurusega, on erinevad ka meie vagiinad. Samas on senini liikvel palju valearvamusi ning müüte, mis lasevad paljudel uskuda, et vagiina «tihedus» on seksuaalse rahulduse eelduseks. Kuna vagiinadest rääkimisega kaasneb ikka veel stigma, usuvad paljud veel tänagi nii mõndagi, mis tegelikult tõele ei vasta.

Female First aitab vagiinamüüdid purustada.

  1. Regulaarne seks võib su vagiina liiga lõdvaks muuta.

    VALE. Tupemusklid lõdvestuvad, kui sa oled seksuaalselt erutunud, kuid tõmbuvad pärast vahekorda tagasi kokku. Ükskõik, kui palju kordi see lõdvestumine-pinguldumine toimub, ei muuda penetratiivne seks vagiina üleüldist suurust. Samuti pole sel mingit mõju seksuaalsele rahuldustundele. Menopausil on mõju vaginaalmusklitele, kuna kehas langeb östrogeenitase ning see toob kaasa lihaste elastsuse vähenemise.

  2. Suurem peenis võib lõplikult su tupe välja venitada.

    VALE. Vagiina koosneb elastsest koest, mida toetavad horisontaalsed vaagnapõhjalihased. Erutudes vagiina avaneb, mistõttu mahutab see endasse küllaltki suure peenise või seksmänguasja, isegi, kui näiteks tampooni sisestades tundub tupp olevat üsna «madal». Ka muutub tsükli jooksul su vagiina kuju, kuid kuna vagiina taastab isegi pärast sünnitust oma kuju ja suuruse, siis on üsna loogiline, et suurem peenis ei põhjusta muutusi sinu tupe suuruses.

  3. Ebavajalik pingutus võib vaagnapõhja nõrgestada.

    TÕDE. Vaagnapõhjalihaste eesmärk on kaitsta organeid ning tugevate lihaste olemasolul on organid kõik kenasti vaagnas paigas. Lihased muutuvad aja jooksul vähemelastseks, kuid ka liigne pingutus või muskleid nõrgestada. Nii võivad negatiivselt mõjuda kaalutõus, raskuste tõstmine, krooniline köha või kõhukinnisusega kaasnev punnitamine. Selle vastu aitab vaagnalihaste treenimine!

  4. Vaginaalne tihedus on oluline, et saavutada seksuaalne rahuldus.

    VALE. Nagu mainitud, siis erutudes vaagnalihased hoopis lõdvestuvad, et peenis saaks siseneda. Kui sa oled närviline, siis need lihased tõmbuvad kokku. Seega tasub mitte keskenduda «kitsusele», vaid hoopis sellele, mis tõeliselt rahulduse juures oluline – erutus ja piisav libedus.

  5. Vaagnapõhjalihaseid on võimalik treeninguga tugevamaks muuta.

    TÕDE. Sa saad ise nii mõndagi ära teha, et su vaagnapõhjalihased oleksid trimmis ja vormis, see tuleb üleüldisele tervisele tublisti kasuks (näiteks aitab ennetada inkontinentsust või emaka allavajet). Proovi Kegeli harjutusi, tugevda kerelihaseid (vaagnapõhjalihased on osa kerelihastest) ning võid proovida ka vaagna treeningkuule.

Tagasi üles