Tosin sammu parima bikiinikehani

Modell Ashley Graham

FOTO: Xposurephotos / Scanpix

Rannaaeg pole kaugel ning kui sa oled mures oma bikiinikeha pärast, siis siin on tosin nõuannet, kuidas see saavutada.

1. Söö nagu sa tavaliselt sööd, sest sa oled tavaline inimene, kes peab elamiseks kaloreid tarbima. Sa oled praegu juba kõik, mis sa pead olema. Sa ei pea olema vähem ega rohkem, et bikiinides hea välja näha. Nii et kui sa juba praegu elad üsna tervislikult ja vahepeal tuleb pitsaisu, siis söö pitsat. Ja kui sa tahad midagi muuta, siis muuda ainult seetõttu, et sa tahad muutusi, mitte seetõttu, et sulle tundub nagu sa ei näeks bikiinides hea välja.

2. Vali bikiinid, milles sa end superhästi tunned. Need ei pea olema kangatükid, mida ühendavad kaks paela. Käi poes ja proovi erinevaid lõikeid ja tegumoode, kindlasti leiad endale sobivaima.

3. Ära võrdle oma bikiine teistega. Ajakirjad ja televisioon jätab meile mulje, et me kõik peame bikiinides välja nägema nagu supermodellid, mis on täielik jama. Mitte ükski su sõpradest ei eelda, et sa näed bikiinides välja nagu Karmen Pedaru. Nad eeldavad, et sa näed välja nagu sina ise, sest nad armastavad sind.

4. Unusta ära bikiinimodellid. Neil on eratreenerid, toitumisnõustajad ja meikarid ning jah, palju on kinni ka geenides. Aga kujuta ette, kui sinu tööks on omada täiuslikult vormis keha ja sa ei tohi isegi hingata, sest see võib tekitada väikese kõhukese – see tundub kohutavalt väsitav ja igav, kas pole?

5. Söö šokolaadi, kui sul on šokolaadiisu. Tükike šokolaadi ei pane sind automaatselt 20 kilo juurde võtma. Ja pealegi, oled sa šokolaadi maitsnud? See on imeline!

6. Tee trenni, sest see on kasulik, mitte selleks, et «probleemkohtadega» võidelda. Kas kuttidele öeldakse, et neil on «probleemsed kohad»? Seda väljendit ju ei kasutata. Trenn peaks tekitama meis hea tunde, andma vastupidavust ja võhma. See ei ole mõeldud karistuseks selle eest, et sa oled naine. Nii et lõpeta iseenda karistamine.

7. Õpi selgeks, et sul pole «probleemseid kohti». Tead seda kohta, mida sa oma keha juures vihkad? Kui see vaid oleks teistsugune, oleks sul täiuslik keha, eks ole? Ei. On aeg, et sa oma kehaga rahu teeksid. Sa arvad, et su tagumik on suur? Okei, su tagumik on suur. Aga ka Nicki Minaj’ tagumik on suur ja oled sa teda näinud?! Endaga leppimine pole lihtne, aga püüa vihatud osa endast armastada nii palju, kui saa suudad.

8. Võta kaasa ergutustüdruk. Kui sa pole veel hästi käppa saanud seda muretut ja enesekindlat hoiakut, kui sul on bikiinid seljas, siis tasub kaasa võtta sõbratar, kel ehk on sinuga sarnane kehatüüp, aga kes on endaga rohkem rahul. Või siis see sõber, kelle enesekindlus nakkab sullegi ja paneb sind tundma end supermodellina.

9. Joo palju vett, sest see on sulle kasulik, mitte mürkide väljauhumiseks. Muidugi võid sa juua vett ka seetõttu, et tahad mürkidest kehas vabaneda, aga ära joo vett nagu see oleks su ainus eesmärk siin maamunal. Joo vett nagu sa oleksid inimene ja sa ei tohiks olla dehüdreerunud, sest see on ohtlik.

10. Vaata rannafotosid lapsepõlvest. Isegi kui sulle toona tundus, et sa oled pontsakas või liiga kõhn, ei ütleks sa seda ju iialgi ühelegi lapsele? Lisaks: vaata, kui õnnelik sa olid! Kui nunnu ja armastusväärne see laps seal pildil on? Vastus: sama nunnu ja armastusväärne, nagu sa tänagi oled.

11. Mõista, et sul juba on bikiinikeha, sest sul on keha ja sa saad endale bikiinid selga panna. Kas sa oled jobu olnud ja kellegi kohta mõelnud, kui kole ta on ja ei peaks kindlasti rannas olema? Ei? Muidugi mitte, sest sa oled normaalne inimene. Ja suurem osa ümbritsevaid on ka normaalsed inimesed.

12. Õpi ära, et sa oled rohkem kui su keha. Sa oled inimene, kes armastab vett ja päikest, kes tahab kogeda asju ja kes väärib, et ta saab kanda bikiine ilma muretsemata, kas ta reied puutuvad kokku või kas ta kõht on liiga voldiline. Usu, sa jõuad sinna, kinnitab Cosmopolitan.

Tagasi üles