Kuus olulist märki, et peaksid oma elu muutma

FOTO: Vida Press

Kas tunned, et vajad oma ellu muutusi? See tunne võib õige olla. Elu on ju liiga lühike selleks, et olla õnnetu, rahulolematu ja mõelda pidevalt sellele, mida sa tahaksid teha.

Lifehack tõi välja kuus tähtsat märki, mis näitavad, et sa peaksid oma elu muutma.

1. Iga nädala alguses ootad kannatamatult reedet

Reeded on kahtlemata toredad päevad, aga kui sa elad elu, mis sulle meeldib, siis võib iga päev olla tore. Kui sa nädala sees teed ainult tööd ja elad tõeliselt vaid nädalavahetustel, siis peaksid tõsiselt mõtlema oma elustiili muutmisele. Ära saa valesti aru, selles pole midagi imelikku, kui sa teed nädalavahetuseks plaane, aga miks peaks nädalavahetus olema ainuke aeg, mis tekitab sinus elevust? Terve nädal võiks ju olla selline! Selleks on vaja veidike enda sisse vaadata, kuid oma elu on võimalik muuta selliseks, et sa naudid igat päeva (ka siniseid esmaspäevi).

2. Sa elad ainult puhkuste nimel

Puhkused on väga head ja kosutavad, aga veelgi parem on see, kui sul on selline elustiil, millest sa ei peagi puhkust võtma. Iga inimene peaks üritama luua omale elu, mis võimaldaks tal igal ajal teha asju, mis just talle kõige rohkem meeldivad. See tähendab ka seda, et ta võib vabalt valitud ajal puhata.

3. Kui tõsiselt mõtlema hakkad, siis taipad, et sa ei keskendu praegu prioriteetidele

Kirjuta üles kolm prioriteeti. Seejärel kirjuta üles kolm asja, millele sa praegu kõige rohkem aega ja tähelepanu pühendad. Kas sa tegeled oma prioriteetidega? Kui sa tegeled pidevalt asjadega, mis sulle rahuldust pakuvad, siis on su elu õnnelik ja sina oled rahulolev. Kui sa ei keskendu olulistele asjadele, siis oleks aeg midagi muuta.

4. Sul pole aimugi, millesse sa kirglikult suhtud ja sul pole hetkel aega, et seda välja uurida

Kui sa pole siiani leidnud asju, millesse kirglikult suhtuda, siis ära arva, et sa leiad need asjad tehes edasi seda sama, mida oled siiani teinud. Selleks, et välja selgitada, mis sind sütitab, ürita leida iga nädal aega, et seda kindlaks teha. Anna iseendale aega, et mõelda sellele, kes sa oled, millised on sinu tugevused ja mis sulle huvi pakub. Proovi uusi asju, veeda aega inimestega, kes sind inspireerivad, tegele asjadega, mis tekitavad sinus põnevust. Pööra vähem tähelepanu asjadele, mis röövivad su tähelepanu.

5. Sa tunned pidevalt armukadedust

Kui sa oled tihti kellegi peale armukade, siis peaksid kaaluma kolme muutust:

  1. Tee endale selgeks, et sa pead keskenduma enda teekonnale, mitte tema omale. Vahel tähendab see seda, et sa puhkad sotsiaalmeediast.
  2. Võta sellelt inimeselt eeskuju ja hakka sarnase eesmärgi nimel töötama.
  3. Otsusta, et see, mis temal on olemas, pole miski, mille nimel sina tahaksid vaeva näha, seega ela talle kaasa ja võta vastu otsus mitte armukadedust tunda.

Armukadeduse puhul tasuks mõelda, miks sind muudab kadedaks see, mis teisel inimesel on ja millised on sinu motiivid. Kui sa elad oma tingimuste järgi ja keskendud oma sihtidele, siis see pakub sulle palju enam rahuldust, kui teiste kadestamine.

6. Sa ei mäleta viimast korda, mil astusid oma mugavustsoonist välja

Ilmselt oled kuulnud ütlust, et elu saab alguse sinu mugavustsooni äärel. Elu võib muutuda tõeliselt imeliseks, kui sa julged astuda välja endale tuttavast tsoonist. Elu on liialt lühike selleks, et mitte elada oma täieliku potentsiaali ulatuses. Kui oled valmis oma elu muutma, hakka tegema väikeseid samme selle elu suunas, mida sa tahaksid elada. 

Tagasi üles