Veidrad trikid, kuidas reklaamides juuksed kohevaks muudetakse

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Šampoonide ja juuksevärvide reklaamides näevad juuksed alati väga kohevad ja võimsad välja. Nende reklaamide teostamiseks on kasutatud väga veidraid trikke, et juuksed sellised välja näeksid.

Marieclaire.com toob välja kõige huvitavamad moodused, kuidas on stilistid juukseid kohevaks muutnud:

Ümbertõstmine

«Reklaamide tegemisel filmitakse modelli korraga ainult ühe nurga alt,» räägib juuksestilist Charles Baker Strahan. «Selleks, et juuksed näeksid eriti kohevad välja, poolitan ma juuksed kammiga ja tõstan juuksed kihiti vajaliku nurga alla. Seejärel tupeerin juuksed ja panen vajalikke juuksehooldustooteid, et välimust viimistleda.»

Seep

«Ükskord läksin reklaami võtetele ja avastasin, et olin maha unustanud kohevust andva juuksevahu, mis oli soengu tegemiseks hädavajalik,» räägib L'Oreali juuksestilist Mara Roszak. «Pidin tegutsema kiiresti ja kasutasin soengu tegemiseks tavalist seepi. Hõõrusin seebi vahule ja kasutasin seda vahtu juuste sättimiseks. Juuksed muutusid väga kohevaks ja püsisid kaua ilusana.»

A photo posted by Mara Roszak (@mararoszak) on

Nõudepesuvahend

«Selleks, et saada rasust täielikult lahti, kasutan enne reklaami tegemist modelli juuste pesemiseks nõudepesuvahendit,» räägib Joel Warren, kes on aidanud teha Garnier'i reklaame.

Tamiil

«Lokkide hoidmiseks on hea kasutada tamiili, et need näeksid võimalikult head välja,» räägib juuksestilist Ken Paves.

Teip

Tukk ei jää kunagi ise nii ilusti hoidma, kui vaja on. «Olen mitmel korral kasutanud reklaamvõtete ajal teipi, et tukk jääks ilusti püsima, kui tuulemasin sisse lülitatakse,» räägib Paves.

Redel

«Olen vajadusel roninud redeli otsa ja modelli juukseid üles tõstnud ning neid filmimise ajal alla visanud, et saaks ideaalse kaadri,» räägib Paves.

Tuulemasin

Kõik juuksestilistid kinnitavad, et tuulemasin on kõige kasutatavam abivahend reklaamide filmimisel. Mõned juuksestilistid räägivad, et kui tuulemasinat ei ole olnud saadaval, siis on nad kasutanud sama efekti saamiseks lehepuhurit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles