Paljud naised liituvad pärast emadepäeva tutvumisportaalidega

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Emadepäev on üks ilus päev aastas, mil kõik üritavad veidike rohkem pingutada, et nende emad tunneksid end tavapärasest erilisemalt. Vahel läheb aga nii, et emadepäev meenub viimasel minutil ja emale soetatakse kiiruga mõnest bensiinijaamast esimene ettejuhtuv kingitus. See ajab naisi aga tohutult närvi.

Kujutage ette: terve aasta olete oma laste ja mehe eest hoolt kandnud ning ühel päeval, kui nad võiksid teie heaks midagi ilusat teha, unustavad nad selle sootuks ära. Kuidas naised sellele reageerivad? Otsivad uusi tutvusi internetist, kirjutab YourTango.

Tutvumislehe Ashley Madisoni esindajate sõnul on nemad täheldanud, et vahetult pärast emadepäeva tõuseb nende uute kasutajate arv märkimisväärselt ja seda vaid tänu sellele, et naised otsivad internetist omale armukest. Sel aastal ootavad veebilehe omanikud lausa 500 protsendist kasutajate arvu tõusu emadepäevale järgneval perioodil.

Kuidas saaksid mehed vältida seda, et naised lähevad internetist uut silmarõõmu otsima? Naistele tuleb anda seda, mida nad soovivad.

Ashley Madison viis läbi küsitluse, milles osales 10 817 ema ja millest selgus, et 58 protsenti emadest soovivad emadepäeval veeta romantilise õhtu oma kallimaga, 33 protsenti soovivad kodust välja saada ja lõõgastuda spaas ning 9 protsenti soovivad üksinda olla. 

Kahjuks pole paljude naiste emadepäev sugugi selline, kuna nad peavad endiselt pere eest hoolitsema ja tegema igapäevaseid toimetusi. Samast küsitlusest selgus näiteks, et 66 protsenti emadest peavad emadepäeval lastega tegelema, 21 protsenti saavad kingituseks kaardi ja lilled ning 13 protsendile emadest tuuakse hommikusöök voodisse, ent köögi peab ema ikka ise ära koristama. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles