Katrin Kuldma looming on müügil Dolce&Gabbana kureeritavas Milano butiigis

Linda Pärn
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katrin Kuldma looming Milano butiigis «Piave37»
Katrin Kuldma looming Milano butiigis «Piave37» Foto: Amanjeda Stuudio

Sellest sügishooajast on disainer Katrin Kuldma rõivatoodang müügil moeketi Dolce&Gabbana kureeritavas Milano butiigis «Piave37», mis tutvustab uusi rõivabrände rahvusvahelisele turule.

Dolce&Gabbana sõlmis Katrin Kuldma rõivabrändiga lepingu kokku kolmeks aastaks ehk kuueks hooajaks, mis on antud butiigis maksimaalaeg ühe disaineri toodangu müümiseks. Dolce&Gabbana korporatsioonile kuuluvasse «Piave37» butiiki otsitakse igal aastal uusi moemärke eesmärgiga neid rahvusvahelisele turule tutvustada.

Foto: promo

Kuldma sõnul on Piave37 butiiki valituks osutumine rõivabrändi rahvusvahelisele edule hea algus. «Kolmeaastane müügiõigus selles butiigis on märgilise tähtsusega, sest on suur tunnustus seni tehtule ja abiks järgmistele välisturgudele jõudmisel. Dolce&Gabbanaga sõlmitud leping on n-ö stardiplatvorm teistesse tuntud butiikidesse ja rahvusvahelistesse veebipoodidesse müügile jõudmiseks,» ütles Kuldma.

Dolce&Gabbana butiigi sisseostjad avastasid Kuldma rõivabrändi Amanjeda veebruaris Milano moenädalal, kus esitleti Amanjeda tänavust sügiskollektsiooni. Peale Amanjeda kollektsiooni on butiigis hetkel müügil ka Andrea Pompilio, Cedric Charlier, House of Holland loomingut. Amanjeda kollektsioon on esimene Eesti rõivabränd antud butiigis. «See on hea uudis kogu Eesti rõivadisainile, sest Eesti disain ja rõivatoodang on esindatud maailma moedisaini paremiku seas,» kommenteeris Kuldma.

Foto: promo

Välisturgudest on Katrin Kuldma looming hetkel müügil ka Riia vanalinnas asuvas butiigis Elifra, millega alustati koostööd 2013. aasta sügisel. Riia butiigi omanikud sõlmisid Kuldmaga lepingu peale mullu toimunud Tallinn Fashion Weeki. Butiigis müüakse lisaks Amanjedale ka Elisabetta Franchi loomingut.

Katrin Kuldma lõi Amanjeda moebrändi 2006. aastal. Kuldma sõnul on Amanjeda naiste- ja meesterõivaste moemärk, mis seob luksusliku kvaliteedi ja modernse disaini täpse istuvusega. «Oma kollektsioonides kasutan alati parimaid kangaid, kohalike käsitöömeistrite näpuosavust ning moodsaimat tarkvara ja õmblustehnoloogiat,» lisas Kuldma.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles