Lihtsad reeglid kaalulangetajale, kuidas jaanipäeval toiduga piiri pidada

Šašlõkk

FOTO: Arvet Mägi / Virumaa Teataja

Figuurisõbrad jagavad kaalulangetajatele jaanipäevaks toitumissoovitusi - süüa võib kõike, aga oluline on kogus.

Väike rusikareegel grilltoitude proovimiseks

1.         Kanafileest grilltooted, välisfileest grill-lihad, veisefileest valmistud grilltooted – söö rõõmuga!

2.         Kanašašlõkid, kana kintsuliha, sea grilltooted –  veidi ikka võib!

3.         Kanatiivad ja -pooltiivad, kergemad šašlõkid, grillribid – jää mõõdukaks!

4.         Grillvorstid -  kõige rohkem üks vorst või jaga sõbraga!

5.         Rasvasemad šašlõkid, sea kaela- ja abalihast tooted  – vaid tükike, pool lihalõiku – sellest piisab!

6.         Peekonist grilltooted – naabri taldrikust väike tükike maitseks!

7.         Toorvorstid sooles –  vaata, kas on ka midagi paremat?  Kui ei, olgu siis, ainult üks vorstike ja palju salatit!

Mis aitab piiri pidada?

1.         Täida oma taldrik kõigepealt köögiviljaga nii, et liha jaoks jääks taldrikul ruumi umbes ¼ – nii saad kõhu täis liigsete kaloriteta.

2.         Kui pärast esimest taldrikutäit soovid juurde võtta, ütle endale «stopp» ja lükka järgmise taldriku täitmine edaspidiseks. Ehk märkad aja möödudes, et kõht ongi juba täis ja ei soovi rohkem?

3.         Hoia enda läheduses veepudel, nii kindlustad end joodavaga.

4.         Ole võimalikult seltskondlik ja pööra peatähelepanu suhtlemisele ja suve nautimisele.

5.         Kui sind kutsutakse grillipeole, võta võimalusel ise sobivat kaasa - nii liha kui ka köögivilja-puuvilja osas.

Loe ka neid

Tagasi üles