Moeblogi: vanus ei loe

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu.

60+ on moeilmas popp vanus, tõdeb moeblogija Anni Jürgenson viimatiste reklaamikampaaniate modellivaliku valguses.

Moemaailm on alati äärmusi armastanud, olgu siis suurustes või numbrites. Vastukaaluks varateismelistele tüdrukutele Prada reklaamikampaaniates on kosmeetikabrändi NARS kampaania uueks näoks 68-aastane näitlejanna Charlotte Rampling ja Marc Jacobsi ilukampaanias 64-aastane Jessica Lange. Õdede Mary-Kate ja Ashley Olseni rõivabrändi The Row suurepärases lookbook’is särab 65-aastane Linda Rodin – nii tema ise kui ka riided mõjuvad täiesti ajatult. Ja muide, Tallinna kaubamaja sellekevadine signatuurnägu Maie Reier  on 74-aastane. 

Viimati oli peavõru populaarne mõne aasta eest, kui seda moodi dikteeris Blair Waldorf sarjast «Kõmutüdruk» («Gossip Girl»). Nüüd, kui kõik modellid Marc Jacobsi show’s kandsid peapaela, võib üsna kindel olla, et see trend on tagasi tulemas. Kitsastele võrudele lisanduvad lihtsad laiad peapaelad ning turbanitaolised sõlmed à la Céline.

Üks Balmaini tänavuse 80ndatehõngulise kevad-suvekollektsiooni põhielemente on massiivsed kuldsed ketid. Suuri kuldsetest kettidest käevõrusid ja vöösid leiab ka meie kauplustes. Näited Balmainilt ja Zaralt.

Mais avatakse Tartu kaubamajas Kanada päritolu jalanõubrändi Aldo esimene kauplus Eestis. Bränd on tuntud oma taskukohaste hindade ja laia valiku poolest, lisaks kingadele on valikus kotid, ehted, aksessuaarid ja päikeseprillid. Võib eeldada, et Aldo tulekuga muutub kingavalik Eestis, või vähemalt Tartus, palju mitmekesisemaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles