Moeblogi: mõtle juba kevadele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tootjad

Moeblogija Anni Jürgenson ütleb, et ka odavmüükidelt tasub kevadeks trendikaid rõivaid otsida.

Riburada on kõik disainerid juba avaldanud kevadsuvised reklaamikampaaniad. Põnev ooteaeg, kes modellidest pääseb pildile, kes pildistab ja kuidas kõik lõpuks välja näeb, on lõppenud. Oma osa on ka Eesti modellidel, kellest uustulija Elisabeth Erm (pildil vasakul) kaunistab just nimelt Mert Alase ja Marcus Piggotti pildistatud Gucci kampaaniat. Lisaks on Tartus sündinud 20-aastane Elisabeth viimase paari kuu jooksul üles astunud nii Prantsuse, Itaalia kui ka Saksa Vogue’is.

Vahel on täiesti arusaamatu, kuidas disainerid ühe või teise esemeni jõuavad. Fashematics (Fashion + Math = Fashematics) ehk moematemaatika teeb kõik puust ja punaseks ette ning harutab moekollektsioonid algjuppideks. Vasakul näide Gianfranco Ferre moekunsti lahtiharutamisest. Vt ka http://fashematics.com.

Teadagi on allahindlustel kõige mõistlikum jahtida just lihtsaid ajatuid baasesemeid, mida saab kanda mitmeid hooaegu järjest. Hea lõikega pintsakud, triiksärgid ja teksapüksid kuluvad alati ära, olenemata trendidest. Kuid odavmüükidel osteldes võib ettenägelikult silmas pidada juba ka kevadtrende. Tulevase kevade moeennustused toovadki muuhulgas esile uue lähenemisega triiksärgid, valge-musta kombinatsiooni ja metalliläikelised pinnad. Näited Alexander Wangilt, Max Maralt, Jil Sanderilt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles