Partnerkaardi kontodel on aegumas miljon eurot

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poodide kliendikaardid.
Poodide kliendikaardid. Foto: Elmo Riig / Sakala

Kokku koguti eelmisel aastal Partnerkaartidele umbes 4,2 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, millest kulutati aasta jooksul ostude tasumisel ära umbes 3,2 miljoni väärtuses punkte.

«Seega on jaanuari alguse seisuga realiseerimata veel ligi miljoni euro väärtuses boonuspunkte. Kuid hetkel on vara öelda, kui suur osa punkte 31. jaanuari seisuga kasutamata jääb, sest eelmise aasta jaanuarikuu näitas, et alles jäänud punktid kulutatakse ära põhiliselt kuu teises pooles,» nentis Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.

Aegunud boonuspunktid investeeritakse tema sõnul Partnerkaardiga seotud arendustegevustesse. Näiteks eelmisel aastal loodi Paatsi kinnitusel Partnerkaardi iseteeninduskeskkond, mis võimaldab kliendil kontrollida oma punktide saldot, saada ülevaadet Partnerkaardiga teostatud ostudest, trükkida välja e-kviitungeid ning vaadata personaalseid pakkumisi.

«Eelmise aasta jooksul kogutud boonuspunktid aeguvad 31. jaanuaril, soovitame Partnerkaardi klientidel need enne aegumist ära kulutada. Tuletame meelde, et punkte saab kasutada kõikides Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes – Kaubamajas, Selveris, I.L.U.-s, ABC Kingas ja SHU-s, » selgitas Paats.

Käesoleva aasta jaanuari ostude eest kogutud punktid kehtivad kuni 2015. aasta jaanuari lõpuni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles