Viis nõuannet, kuidas uuel aastal paremini elada

FOTO: SCANPIX

Uuel aastal uue hooga - nii ju öeldakse. Sel aastal võta eesmärgiks see vana ütlus ka tõeks teha.

Siin on viis moodust, kuidas 2014. aastal paremini elada, kirjutab Babble.

Unusta negatiivsus. Negatiivsus on nagu salakaval lõks, mis meid endasse tõmbab, enesetunde halvaks muudab ja seeläbi ka meie lähedasi mõjutab. Ära anna kiusatusele järgi. Mitte kellelegi ei meeldi negatiivsed inimesed, seega ära ole selline seltskonnakaaslane, kes kõike ja kõiki kritiseerib. Üks moodus negatiivsuse seljatamiseks on hakata pidama positiivsuse päevikut - kirjuta üles positiivsed asjad, mille eest sa tänulik oled ja kommenteeri oma igapäevast elu.

Toitu tervislikumalt. Muuda oma toitumisharjumusi, kuid ära pea dieete, mis lubavad paari päevaga imelisi tulemusi. Söö hommikuti korralikult, et kõht oleks pikka aega täis. Jäta kohvi sisse suhkur panemata. Söö rohkem puu- ja juurvilju. Võta eesmärgiks iga päev ärgata ja end uuena tunda.

Käi rohkem väljas. See soovitus on mõeldud just neile, kes veedavad lõviosa ajast siseruumides ja satuvad harva välja. Ürita iga päev rohkem väljas käia. Jaluta näiteks töölt koju või mine pärast tööd kodu lähedusse kõndima. Kasvõi 20 minutit kõndimist mõjub hästi. Proovi välitrenne. Ole rohkem värske õhu käes ja naudi seda!

Liiguta, liiguta, liiguta. Sulle ei meeldi trenn? Ära nimeta seda selle nimega. Mõtle, et see on liikumine ja sunni end iga päev kasvõi natukene liikuma. Eelista liftile trepist kõndimist, siis liigub ka veri su soontes rohkem ja su enesetunne on parem. Ajapikku muutub liikumine lihtsamaks ja peagi märkad, et su jalad näevad kaunimad välja.

Leia üles oma inimesed ja veeda nendega aega. Teistega suhtlemine on midagi, mida paljud meist väga tihti ei tee. Märkame, et oleme langenud rutiini ja näeme oma sõpru-tuttavaid üha harvemini. Sel aastal ole julgem ja saa inimestega tihemini kokku. See tekitab parema enesetunde ja annab energiat edasi liikumiseks.

Tagasi üles