Galerii: Baltman esitles uut poodi ja kollektsiooni

, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Baltika Grupp avas kolmapäeval Rocca al Mare kaubanduskeskuses uue kontseptsiooniga meeste rõivapoe. Neljapäeval avatakse 130 m2 suurune Baltmani esinduspood ka Leedu pealinna Vilniuse suurimas kaubanduskeskuses Akropolis.

Uue, moodulitest, koosneva rõivapoe kontseptsiooni on välja töötanud mainekas rahvusvaheline loovagentuur Dan Pearlman, mille juhid oma videotervituse lõpus samuti Baltmani ülikondades poseerisid.

Baltika Grupi jaemüügidivisjoni juht Maire Milder rääkis, et ülikondade kõrval on poes omal kohal ka vabam rõivastus, pintsakud ja püksid. «Seda kõike võimaldab uus pood visuaalselt paremini haarata,» kõneles ta. Rocca al Mares võtab poodi siseneja vastu hooajaline trendikas keskkond, sealt edasi saab ostja liikuda kallihinnalisest materjalist meesterõivaste ja travel suite ülikondade juurde. Viimane moodul on Baltmani eritellimuste osakond, millel on ka eraldi teenindustsoon ning kust saab tellida rätsepaülikonna.

Kuldnõel 2013 laureaat ja brändi peadisainer Antonio esitles ka uut Baltmani kollektsiooni. «Baltmani mees on professionaal, kes teab, mida tahab. Ta on avatud, käib maailmas lahtiste silmadega ringi ja hoolitseb enda eest,» iseloomustas disainer, kelle sõnul moodustab kollektsioonist suure osa smart casual ehk vabam rõivastus. Ülikondade materjali kvaliteedi eest hoolitseb Itaalia kvaliteetvillase ja kašmiiri tootja Loro Piana.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles