Eesti toit ja turismivõimalused otsivad Berliinis Grüne Wochel huvilisi

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Grüne Woche

Täna algab Berliinis rahvusvaheline mess Grüne Woche 2010, kus põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK) tutvustab ka Eestit, meie toidukultuuri ja turismivõimalusi.

Messikülalistele pakutakse rukkileiba ja võid, juustu, ulukilihast vorsti, vürtsikilu, kohupiimatooteid, kama, maiustusi, mett, vutimune, taimeteesid, Vana Tallinna likööri ja muid tooteid. Esindatud on firmad Linpet, E-Piim, Saaremaa Piimatööstus, Delibalt, Maag Piimatööstus, Kõlleste Kommimeistrid, Elujõud, Meveda, Liviko, Kümmel ATM, Balsnack International, Salvest, Põltsamaa Felix, Viru Rand, Pai Pagarid, Tervix, Eesti Pagar, Kalev, Pere Leib Tootmine, FIE Ülo Pullisaar.

Kaubanduskoja hinnangul pole juba 75. korda toimuv Grüne Woche tavaline ärimess, kus firmad omavahel ärikontakte sõlmivad, vaid pigem on tegemist suure toidupeoga, kus kogu maailma toidukultuur kokku saab.

«Tegemist on maailma ühe suurema müügimessi või isegi suure laadaga, kus käib uute toodetega tutvumas ja uusi maitseid proovimas tuhandeid ja tuhandeid  inimesi kogu maailmast,» märkis  EPKK oma pressile saadetud teates.

Eelmisel aastal käis messil üle 400 000 külastaja ja keskmiselt kulutas külastaja messil 100 eurot ehk ligikaudu 1500 krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles