Neli nippi, kuidas tempokal perioodil end paremini organiseerida

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Sinu arvepidamine, töödokumendid ning laste joonistused on omavahel segamini? Millegi üles leidmiseks kulutad  palju aega ning närve ja lõppkokkuvõttes asjad veel enam korrast ära? Su töötempo on nii kiire, et sa ei suuda vajalikke asju meeles hoida?

Femail First pani kirja neli lihtsat nippi, mis aitavad su kaootilisse ellu pisut rohkem korda luua.

Pea märkmikku
Kui kõik kohustused ja tähtsad detailid meelest kipuvad minema, on viimane aeg hankida endale kalendermärkmik ning asjad lihtsalt kirja panna. Kui sulle ei meeldi klassikaline paberil märkmik, leia endale elektrooniline versioon, mida arvutis või nutitelefonis kasutada. Nutitelefoni aplikatsioonide puhul on suureks plussiks see, et need tuletavad sulle erinevaid kohustusi kellaajaliselt meelde.

Viska ebavajalik minema
Umbes kuus korra võiksid sa oma asjad üle vaadata. Viska minema kõik, mida sa enam ei vaja ning sea alles jäänud asjad süsteemi järgi loogilistesse ning kättesaadavatesse kohtadesse. Kui võimalik, hangi endale spetsiaalsed riiulid või dokumendihoidjad, et asjad paremini organiseeritud oleksid.

Koosta täpne päevaplaan
Kui sul on väga keeruline ning kiire periood, aitab sul paremini toime tulla see, kui sead paika konkreetse plaani ning määrad ära ka selle, palju sul millegi jaoks aega peaks minema. Nii teed asju efektiivsemalt, et õigeks kellaajaks valmis jõuda ja oma plaanis püsida.

Ära lükka asju edasi
Kui sa tunned kiusatust jätta asjad korrastamata või õigele kohale panemata, tuleta endale meelde, et hiljem ei pruugi sul selleks enam aega olla. Kui teed asjad kohe korda, on sul hiljem kergem ning segadus ei kasva nii suureks, et sa ei suuda enam vajalikku üles leida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles