Premia reklaamib jäätist miljonimängu abil

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment Premia veebimängust.
Fragment Premia veebimängust. Foto: Postimees.ee
Premia Foods lükkas jäätise reklaamimiseks käima televisioonist tuntud miljonimänguga sarnaneva veebimängu Väike Tom. Mängijaid on tänaseks kümneid tuhandeid ja firma peab seda oma senistest tarbijamängudest kõige edukamaks.

Premia Foods turundusdirektor Katre Kõvask ütles, et  nii suur huvi veebimängu vastu tuli neile üllatusena - üksnes nädala jooksul tehti veebisaidil 150 000 mängu.

«Premia ajaloos ei ole olnud ühelgi turul teist nii edukat tarbijamängu, mis oleks haaranud nii kiiresti kümnete tuhandete inimeste tähelepanu. Usun, et selle taga on mitmete asjade koosmõju. Ühelt poolt on kasvanud inimeste ootus osaleda huvitavama formaadi ja väljakutsuvama ülesandepüstitusega mängus kui tavalises loosimiskampaanias. Teisalt on inimesed väsinud ümbritseva majanduskeskkonna poolt tekkinud negatiivsest foonist, mistõttu positiivse üleskutsega mäng tekitab kahtlemata hasarti. Mängule lisab omakorda atraktiivsust võimalus võita kastide viisi jäätist suve lõpuni,» kirjeldas Kõvask veebimängu edu põhjuseid.

Väike Tom veebimängus peavad inimesed vastama kümnele küsimusele, mida arvuti valib iga mängu jaoks kolmest erinevast kategooriast - Väike Tom, jäätis ja varia. Tegemist on Miljonimängu stiilis formaadiga, kus küsimused esitatakse valikvastustega. Viimastele vastamist lihtsustab leheküljele lisatud spikker, kus hoolsa lugemise järel leiab üles ka vihjed õigetele vastustele.

«Kui siiani olime sarnaselt paljude toiduainetööstusustega internetipõhiste tarbijamängude osas kahtleval ja pigem traditsioonilist meediat pooldaval seisukohal, siis tänane kogemus tõestab meie jaoks samuti uue ajastu pealetungi. Veebimängu formaadi kasutamine oli meie jaoks julge samm ja võime täna tõdeda, et võetud risk on end mitmekordselt ära tasunud,» märkis Kõvask ning lisas, et ilmselt hakkavad toiduainetööstuse ettevõtted tulevikus üha enam oma tarbijatega veebi kaudu kontakti otsima.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles