Kim, Coco, Courtney... kuulsad küll, aga miks?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teab, millega eputada: Coco Austin demonstreerib oma maailmakuulsat eenduvat kehaosa.
Teab, millega eputada: Coco Austin demonstreerib oma maailmakuulsat eenduvat kehaosa. Foto: AFP / Scanpix

Hiljuti vaevles maailm Paris Hiltoni hulluses. Nüüd on «roosa printsess» ajalugu ning asemele on tulnud teised justkui kuu pealt kukkunud seltskonnatähed, kelle tuntuse põhjust ei oskagi esmapilgul seletada.

Kas viimasel ajal inimeste meeli erutavad naised on kuulsad kuulsuse pärast, nagu tavatsetakse öelda, või on nende üleilmne tuntus pika kaalutlemise ja kavalate turundusnippide tulemus? Arter reastas mõned levinumad tähelepanu võitmise nipid ning neid kasutanud kuulsad ja kummalised.
 
Oskus end müüa
Üks viimaste aastate tuntumaid nimesid meedias on armeenia juurtega Kim Kardashian (32). Pigem kurvika lollikese mainega Kardashiani üle võidakse küll naerda, aga mingil moel on ta suutnud end nii oskuslikult müüa, et tema tegemistega ollakse kursis pea igas maailma nurgas.

Kim sai laiemalt tuntuks kuus aastat tagasi, kui juhuslikult hakkas levima tema ja laulja Ray J intiimse sisuga video. Kuigi Kardashian tõstis video avaldamise pärast kisa ja teenis hüvitiseks väidetavalt viis miljonit dollarit, käivad tänaseni jutud, et tegelikult võis ta ise või tema hea müügioskusega ema video kuulsuse võitmiseks teadlikult lekitada.

Igatahes sillutas see siivutu filmilõik tee Kardashiani tuntusele, sest peagi algas tõsieluseriaal, mis hakkas tema koduseinte vahel toimuvat näitama kogu maailmale. Nüüd on Kim Kardashian koos õdede ja emaga üles ehitanud terve moeimpeeriumi. Nad annavad välja kosmeetikat ja lõhnaõlisid, avaldavad trennivideoid ja bestsellereid, disainivad ehteid ja hilpe.

Roosamannavahuses maailmas elav saksa blondiin Daniela Katzenberger on samuti jõudnud tõsielusarjast palju kaugemale. Nüüd proovib ta läbi lüüa muusikuna. Ta on kirjutanud elulooraamatu, andnud välja kingakollektsiooni, seganud kokku parfüümi ning avanud kohviku ühes sakslaste lemmikpuhkuspaigas, Mallorca saarel. Seega kasutab 26-aastane alati paksu meigikihiga ja avara dekolteega näitsik üleöö saabunud kuulsust ära igal võimalusel.

Sotsiaalmeedia võim
Sellised teadmata põhjusel tekkinud staarid ei ole muidugi midagi täiesti uut. 1980ndatel lõi laineid barbilik roosa ülistaja ja iga hinna eest filmistaariks saada sooviv Angelyne, 1990ndatel jälgis maailm sarnase välimusega Pamela Andersoni tegemisi.

Pärast sotsiaalmeedia õitsele puhkemist on tuntust saavutada aga veelgi lihtsam. Sotsiaalvõrgustike mõju näitavad selgelt järgmised arvud: Kim Kardashiani Twitteri kontol on ligi 18 miljonit jälgijat ning tema Facebooki kontol on «like»-nuppu vajutatud üle 13 miljoni korra.

Lisaks virtuaalsetele sõpradele kogub Kardashian kokku ka suure varanduse. Oletatakse, et mõnda kaubamärki ühe säutsuga reklaamides võib ta oma mammonat suurendada 10 000 dollari võrra. Seega pole ime, et tema aastaga teenitud vara suuruseks hinnatakse 18 miljonit dollarit. 

Sotsiaalmeedia lõputuid võimalusi kasutab agaralt teinegi Kardashiani-sugune seltskonnatäht Coco Austin (34), kes lõbustab igal neljapäeva õhtul huvilisi oma Twitteri kontol napis rõivastuses fotodega. Kuulsaks sai too serbia juurtega blond piiga samuti peamiselt enda palja ihu näitamisega ning tõsielusarja kangelannana.

Abielu õige inimesega
Teine põhjus, miks Coco on kogunud üle miljoni Twitteri fänni ja üle kuue miljoni kliki Youtube’is, peitub tema tutvusringkonnas. Nii sai pesumodellist Coco laiemale maailmale tuntuks pärast kuulsa Ameerika räppari Ice-T-ga abiellumist. Seejärel hakkas ta end Kardashiani moodi üha enam eksponeerima, et vaatajaid juurde koguda.

Cocoga ühtviisi on ajakirjade kaantele jõudnud ameeriklanna Courtney Stodden (18), kes vaid kuueteistkümneselt abiellus 51-aastase näitleja Doug Hutchisoniga. Suur vanusevahe ärritas küll avalikkust, aga paarike ja isegi Courtney ema ja mänedžer ei pilgutanud silmagi. Viimane hoopis õhutas armunuid leibu ühte kappi panema.

Stodden proovib muidugi meelelahutuse karussellile sattununa agaralt juhust kasutada ning lauljana läbi lüüa. Muusikaliste saavutuste asemel räägitakse aga siiski üha rohkem tema liigsest seksapiilsusest.

Veider välimus
Selle kategooria alla kuuluvad muidugi kõik eelmainitud kummalised kuulsused, aga veelgi rohkem on oma välimusega tähelepanu võitnud inimnukuks nimetatud Valeria Lukjanova (27), kes on kogu elu pühendanud sellele, et näha välja nagu Barbie. Neiu vannub, et on praeguse välimuse saavutamiseks teinud vaid ühe iluoperatsiooni, ülejäänu on geenide, karmi dieedi, tugeva trenni ja meigi tulemus.

Seda ei saa aga öelda ameeriklasest Justin Jedlica (32) ehk inim-Keni kohta, kes on plastikvälimuse nimel sada korda noa all käinud.

Vaenlaste kogumine
Seda, et ka negatiivne tähelepanu on tähelepanu, on mõistnud mitmed nüüdisaja meediatähed. Nii on Kim ja Coco hoolimata fännide arvust saanud juurde veelgi rohkem vaenlasi ja nende üle irvitajaid. USAs on Kimi-hulluse vastu isegi allkirju kogutud, kuna ta hävitavat Ameerika kultuuri.

Lisaks on Kardashiani nimetatud kogunisti ohuks lääne tsivilisatsioonile, sest ta annab tüdrukutele halba eeskuju ning esindab kõike seda, mis on praegusaja ühiskonnas vale. Kuna tema abielu profikorvpallur Kris Humphriesiga kestis kõigest kaks kuud ning tema väljaütlemised kõlavad sageli veidralt, peavad paljud teda suureks naljanumbriks.

Nii Kim Kardashian kui Coco Austin troonivad mitmes kõige tüütumate või liigselt eksponeeritud kuulsuste nimekirjas. Kui näitlejatele-lauljatele on sellistesse tabelitesse sattumine pigem häbiasi, siis Kimi-sugustele tuleb see meedia vallutamisel ja rahva tähelepanu võitmisel vaid kasuks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles