Kümme kodutööd, mida tehes põletad sada kilokalorit

Küüri terviseks!

FOTO: SCANPIX

Kõik me kulutame kilokaloreid oma igapäevase tegutsemisega. Miks mitte tõsta kodutööde tegemise intensiivsust, et maha võtta ja ka kodu korras hoida?

  1. Võid vaadata oma lemmikseriaali ja samal ajal käsitsi pesta ning kuivatada kraanikausitäis nõusid, et kulutada 100 kilokalorit.
  2. Oled hommikusest ilurutiinist tüdinenud? Otsi Youtube’ist mõni soengutegemise õpetus ja lase kätel käia. Kaotad 100 kilokalorit kui hoiad käsi üleval 35 minutit, et juukseid kuivatada, sirgendada või muul moel soengusse sättida.
  3. Sa peaksid tõesti sagedamini oma emale helistama. 100 kilokalorit kaob, kui kõnnid ringi ja hoiad samal ajal telefoni pea kõrval 35 minutit järjest.
  4. Kas see diivan ei sobiks pigem akna alla? Tõsta 25 minutit toas mööblit ringi, see võrdub treeninguga, millega kaotad 100 kilokalorit.
  5. 20 minutit muru niitmist võib põletada rohkem kilokaloreid kui kepikõnd, kuid siin on oma konks – sa pead niitma tagantlükatava muruniidukiga, mitte sellisega, mis ise edasi sõidab.
  6. Millal sa viimati vannituba nühkisid? Nüüd on selleks paras aeg. 35 minutist piisab, et põletada 100 kilokalorit. Nühi vannitoa seinad ja põrand läikima!
  7. 100 kilokalorit kaotad ka siis, kui pesed pool tundi aknaid. Lase päike tuppa ja tee trenni.
  8. Selleks, et põrandaid tõmmates 100 kilokalorit kaotada, pead veidi kauem vaeva nägema – 60 minutit. Käi hoolikalt üle kõik nurgatagused ja tõsta ka mööblit. Saad saledamaks ja õhu puhtamaks.
  9. Tegeledes pesudega kulub 100 kilokalori kulutamiseks 45 minutit. See tähendab, et pead aktiivsete liigutustega pesu sorteerima, pesema panema, neid kuivama riputama ja kokku lappima. Lisaks võiksid ühtlasi kapi ära koristada.
  10. Puhtalt 30 minutit järjest koristamine aitab kaotada 100 kilokalorit. Vabane stressist, mis ülekaalu soosib, ja vabane rämpsust oma kodus. Sorteeri raamaturiiulit, korja asjad kokku, pühi tolmu, vaheta lambipirne.

Kui tahad kodutöid tehes koormust lisada, seo oma käte külge raskusi. Ilma naljata! Randmete või pahkluude külge lisatud raskuste abil võid kaotada igapäevaseid toimetusi tehes 25-50 protsenti rohkem kilokaloreid. Nii pole vaja trenni minnagi.

Tagasi üles