Esmakordselt Randevuus: noored lahkusid saatest kaaslaseta

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Enn
Enn Foto: Maris Tomba

Tänaõhtuses saates otsis endale kaaslast 24-aastane Relika. Ta soovis kohtuda tumedapäise humoorika mehega, kes peaks lugu perest ja armastaks loodust.

Esimesena astus Relika ette tõsiste kavatsustega traktorist Enn, kes soovis kohtuda rahuliku ja kurvika naisega, kellega luua pere. Kolmest kandidaadist teine oli heasüdamlik stjuuard Kristo, kes soovis oma ellu armastavat naist, keda võiks elu lõpuni kätel kanda. Kolmas kandidaat oli seiklejahingega müügimees Alo, kes soovis leida sõbralikku ja usaldusväärset kaaslast.

Nastjale meeldis Ennu ja Relika astroloogiline sobivus, sest Enn on stabiilne ja kohusetundlik, Relika seevastu naiselik ja emotsionaalne. Ka Ilona arvates oli Ennul olemas kõik see, mis Relikale meeldis – tumedad juuksed, tööriided ja auto. Samuti soovitas ta mõelda Kristo peale, kes oli valmis oma tulevast kätel kandma. Viimase ainukeseks puuduseks oli saatejuhtide arvates idealiseeritud kujutelm naisest. 

Kui kõik kolm kandidaati olid Relika eest läbi käinud, soovitas Nastja Kristot, Ilona aga Ennu. Sõbrad soovitasid samuti kaaluda Ennu ja Kristo vahel. Alo kohta arvas Nastja, et Alo pole veel valmis pereelule pühenduma. Relika oli selleks ajaks oma otsuse langetanud ning tema väljavalituks osutus Enn. Kahjuks polnud meeldimine vastastikune ning soovimata tüdrukut alt vedada, keeldus Enn ettepanekust jätkata nende randevuud. Seekord lahkusid kõik neli noort kaaslaseta.

Kui soovite tutvuda Relika, Ennu, Kristo või Aloga, siis saatke sõnum märksõnaga «TV3 RELIKA», «TV3 ENN» , «TV3 KRISTO» või «TV3 ALO» numbrile 13553 (sõnumi hind 1€). Kui tahate  tutvuda kellegagi eelmistes saadetes osalenutest või soovite ise olla üks saate osaline, siis minge TV 3 koduleheküljele ja täitke ankeet.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles