Pesumodell Erin Heatherton õigustab reklaamfotode töötlemist

Kerti Kulper
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erin Heatherton
Erin Heatherton Foto: AFP / Scanpix

Pesubrändil Victoria's Secret on aastate jooksul korduvalt ette tulnud pilditöötluse apsakaid. Nüüd on sel teemal sõna võtnud üks pesubrändi inglitest, Erin Heatherton, kelle sõnul peaksid inimesed oskama vahet teha, mis on võlts ja mis mitte.

Heatherton, kes on muuseas näitleja Leonardo DiCaprio kallim, ütles intervjuus portaalile Fashionista, et tema arvates peaksid inimesed mõistma, et on suur erinevus meigitud naise ja meikimata naise vahel. Blondi modelli sõnul on piltide töötlemine osa nende tööst, sest nad ei müü mitte reaalsust, vaid lugu.

«Asi on fantaasia loomises. Ja inimesed ei tohiks fantaasiat ja reaalsust omavahel segi ajada, sest mitte keegi pole ideaalne – kõik teavad seda ja me peaksime seda pigem tähistama, mitte keskenduma sellele, kus kedagi ideaalselt on kujutatud ja kus mitte. Minu arvates on see aja raiskamine,» ütles Heatherton.

Fashionista intervjueerija ei jäänud aga selle vastusega rahule ja uuris naiselt, mis sõnumi see ühiskonnale saadab, kui fotodel eemaldatakse naistelt pisikortsud, tehakse keskkohta saledamaks ja muudetakse nende nahk veatuks.

Heatherton vastas, et tegemist pole õiglase sõnumiga, kuid samal ajal peaksid kõik olema siiski piisavalt intelligentsed, et näha erinevust tõelise ja võltsi vahel. Modell lisas, et tervislikku kujutluspilti inimese kehast ei leia moeajakirjadest, seda tuleks lastele pigem koolides ja vanemate poolt õpetada.

Heathertoni arvamust on juba mitmel pool pahaks pandud, öeldes, et moeajakirjadel ei tohiks olla mingit õigust inimestele võltsi muljet jätta sellest, milline peaks naisekeha välja nägema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles