Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Kaheksa toitu, mis sisaldavad kasulikke probiootikume

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
FOTO: Caro / Hoffmann

Enamik on kuulnud, et probiootikume leidub jogurtites ja et see on kasulik. Kuidas paljud ei pruugi teada, mis probiootikumid üldse on.

Probiootikumid on elavad organismid nagu bakterid või pärmseened, kirjutab Huffington Post. Meie keha sisaldab palju häid baktereid ja kui me oleme terved, on ka meie seedimine ja bakteritasakaal korras. Kui aga võtame näiteks antibiootikume, siis see tasakaal võib kõikuma lüüa.

Siin on kaheksa toitu, mis probiootikume sisaldavad.

  1. Keefir
  2. Hapukapsas
  3. Kimchi
  4. Hapukurk
  5. Tempeh (fermenteeritud pressitud sojaoad, pärit Indoneesia köögist)
  6. Kombucha
  7. Miso
  8. Juust
Tagasi üles