Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Kui sul on raskusi magama jäämisega, siis proovi seda!

1
KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
FOTO: Caro / Claudia Hechtenberg / Scanpix

Dailymail vahendab Austraalia unespetsialisti doktor Harringtoni kolmeastmelist magamajäämise meetodit, mis peaks aitama kõiki insomnia all kannatavaid inimesi.

  1. Kõigepealt soovitab unetohter istuda rahulikult voodis ja keskenduda oma hingamisele – hingates ühe korra sisse ja kaks välja. See aitab langetada südamerütmi tempot ja langetab vererõhku.
  2. Seejärel soovitatakse keskenduda oma keha tunnetamisele. Mõtle kuidas tekk, lina või padi sinu nahka puudutab. See peaks jällegi aitama rahustada frustratsiooni, mida tekitab ärkvel püsimine.
  3. Peale seda soovitab doktor Harrington keskenduda kolmele helile, mida toas kuuled ning avada silmad ja kaardistada, kust need helid tulevad. Seejärel sulgeda jälle silmad ja kontsentreeruda taaskord hingamisele.

Selline rituaal aitab väidetavalt muuta sind piisavalt uniseks, et magama jääda. Kui aga nimetatud taktika ikkagi ei toimi, soovitab uneekspert hoopis kardinaalsemat varianti ehk vahetada magamistuba.

Tagasi üles