Eesti bränd Whitetail läbib olulise uuenduskuuri ja loobub hooajakollektsioonidest

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Whitetail
Whitetail Foto: Louise Enhörning

Eestlanna loodud moebränd Whitetail on läbimas uuendusi, mis erinevad valdkonna üldistest standarditest. Eesmärgiks on muuta kaubamärk veelgi keskkonnasõbralikumaks ning kliendi jaoks ka taskukohasemaks.

Kolm aastat tagasi disainer Margit Peura poolt lansseeritud Whitetail loobub tavapärastest hooajakollektsioonidest. «Edaspidi toome valikusse uusi mudeleid väiksemate rühmadena kogu aasta vältel,» kinnitab moelooja. «Selle põhjuseks on hetkel liigne ületootmine moevaldkonnas tervikuna. Meie eesmärgiks on müügile tuua vaid põhjalikult läbi mõeldud ning täiuslikkuseni lihvitud tooted.» Peura arvates on oluline ka rõivaste mitmekülgne kombineeritavus ning vajalikkus.

Teise olulise uuendusena saab Whitetail kaubamärgi tooteid nüüdsest osta vaid brändi netikauplusest. Moelooja sõnul tuleneb uus hinnapoliitika soovist muutuda tarbijatele taskukohasemaks. «Kasutame rõivaste valmistamisel vaid kvaliteetseid ökoloogilisi ning naturaalseid materjale nagu ökoloogiline siid ja vill, mis on paratamatult ka kõrgema hinnaga,» tõdeb Peura. «Teistes kauplustes kujunevad juurdehindluste tõttu toodete hinnad liiga kalliks ning paljudele soovijatele kättesaamatuks.» Disaineri sõnul saavad nad vaid netipoodi müügikanalina kasutades näiteks seni üle 500 eurot maksnud alpakavillast valminud kampsuni hinna tuua 199 euroni.

Whitetail
Whitetail Foto: Louise Enhörning

«Meie soov on näidata netilehel ka iga toote väga spetsiifilist hinnakujunduse infot – tulevikus võib klient näha, kui palju on maksnud konkreetse toote valmistamine, materjal, transport ja kui suur on meie juurdehindlus,» selgitab moedisainer. «Iga toote juures saab klient ka näha, kui palju sama toode maksaks tavalises poes.»

Margit Peura sõnul on brändi filosoofiaks see, et inimesed peaksid tarbima vähem ning ostma vaid tõesti vajalikke ja enda jaoks läbimõeldud tooteid. «Whitetail ei paku edaspidi ka allahindlusi, kuna meie brändi tooted ei vanane ning esmane juurdehindlus on minimaalne,» räägib moelooja. «Kõige selle taga on soov aeglustada moevaldkonna tavapärast ülikiiret tempot, pakkuda inimestele väga hea kvaliteediga naturaalsetest ja ökoloogilistest kangastest tooteid ja olla hinna poolest paljudele kättesaadav.»

Whitetail
Whitetail Foto: Louise Enhörning

Disainer Margit Peura on lõpetanud Tartu Ülikoolis arstiteaduskonna ning õppinud moedisaini Helsinki Disainikoolis (Helsinki Design School), mille ta lõpetas 2014. aastal. Ökoloogiliselt ja eetiliselt toodetud kõrgekvaliteedilisi ning omanäolise disainiga tooteid pakkuv rõivabränd Whitetail on loodud 2014. aastal Helsingis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles