Galerii: Iris Janvier esitles Viola brändist inspireeritud kleidikollektsiooni

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Valio lansseeris Viola sulatatud juustude seeria ja tähistas selle turuletulekut suurejoonelise moe-brunch’iga, kus esitleti Viola brändist inspireeritud Valio Viola by Iris Janvier julgelt punast ja naiselikku kleidikollektsiooni. 

Valio Viola by Iris Janvieri moešõul astus modellina teiste seas üles ka võrratu Anu Saagim ning üllatavaid moenoote täiustas Free Flow tantsustuudio oma kirglikult julgete vogue-rütmidega.

Valio Viola by Iris Janvier erikollektsiooni looja, Iris Janvieri brändi taga seisva Arina Baranovskaja sõnul oli Viola toodetest inspireeritud kleidikollektsiooni loomine põnev väljakutse. «Kollektsiooni läbiv toon on ürgnaiselikult punane, mis kaunistab iga kandjat ja sisendab julgust, enesekindlust ning sära, millega alanud kevadele vastu minna,» sõnas ta.

Valio turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbini sõnul on Viola brändi lansseerimine konkurentsitihedat turgu vaadates julge samm, millele on eelnenud mitmeaastane eeltöö. «Viola loo läbiv märksõna on kahtlemata julgus ning seda ennekõike igapäevaste harjumuste ja rutiinide murdmisel. Siseneme tugevate traditsioonidega segmenti, kus on võimalik läbi lüüa ainult juhul, kui toode on teistest parem,» sõnas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles